Get Book! - Sięgnij po książkę!

Warto czytać książki, ebooki oraz blogi, więc zapraszamy do lektury.

Nasz wymarzony apartament w Sopocie

Już czas najwyższy na urlop. Co prawda jest już po lecie, ale nie udało nam się wcześniej ruszyć na odpoczynek. To był bardzo pracowity i intensywny rok. Ogromna ilość pracy i nauki. Jednak muszę szczerze przyznać, że był to najlepiej wykorzystany rok w moim życiu. Udało mi się zrobić prawo jazdy i zrobiłam certyfikat językowy z języka hiszpańskiego. Jednym łowem udało mi się zrealizować moje najważniejsze marzenia.

Najlepszy apartament na wakacje w Sopocie

przestronne apartamenty do wynajęcia - sopotJednak czas najwyższy na to, żeby wyjechać na urlop. Dlatego, też uznaliśmy, że czas najwyższy, abyśmy gdzieś wyjechali. Od zawsze wybieraliśmy zagraniczne kierunki. Tym razem chcieliśmy postawić na polskie rejony. Od zawsze kochaliśmy morze. Nigdy, też nie byliśmy w Sopocie, dlatego też tym razem pojechaliśmy do Sopotu. Początkowo zastanawialiśmy się nad tym, że może warto byłoby wybrać jakiś pokój hotelowy, ale po porównaniu różnych ofert wyszło, że lepsze będą przestronne apartamenty do wynajęcia – sopot ma wspaniałe ceny. Kiedy już ustaliliśmy termin naszego wyjazdu i spakowaliśmy rzeczy – ruszyliśmy w stronę Sopotu. Apartament był rewelacyjny, a co ciekawe, był on porównywalny pod względem cenowym w stosunku do tego pokoju, który chcieliśmy wynająć. Apartament był na bardzo wysokim poziomie. Bardzo jasny, nowoczesny. Wynajęliśmy apartament z dwoma pokojami i ogromnym salonem z kuchnią. Mieliśmy wspaniały widok. Ogromny balkon. Łazienka z wanną z hydromasażem, z funkcją prysznica. Jeżeli chodzi o kolorystykę to była głównie jasna. Przeważały naturalne kolory. To dzięki temu zabiegowi, myślę, że apartament bardzo zyskał na jakości. Mieliśmy do dyspozycji czyste ręczniki – zawsze pod ręką i szlafroki kąpielowe. Wszystko na najwyższym poziomie. Jeżeli chodzi natomiast o wyżywienie to, też nie mogę nic złego powiedzieć. Jedzenie było po prostu wyśmienite. Śniadania były podawane w formie bufetu. Podobnie było z kolacją. Obiad składał się z dwóch przepysznych dań i deseru. Wszystko nas o wiele bardziej zszokowało to nic innego jak cena. Jedną z rzeczy, na które jestem szczególnie wrażliwa to czystość i porządek. Zawsze kiedy mam jechać na jakieś wakacje to obawiam się właśnie tej kwestii.

W przypadku tych apartamentów nie była najmniejszego problemu. Wszystko było w nienagannym stanie. Codziennie sprzątano łazienki i wszystkie pomieszczenia. Jeżeli z kolei idzie o sam Sopot to jest przepiękny. Nawiasem pisząc, postanowiliśmy odwiedzić od razu całe Trójmiasto. Gdańsk, Gdynia, Sopot to chyba najpiękniejsze miasto w Polsce. Z pewnością odwiedzimy to miejsce jeszcze kilka razy.